niedziela, 22 czerwca 2014

Prolog

Cześć !! Nazywam się Violetta Castillo mam osiemnaście lat i przez 13 lat mieszkałam razem z tata w Ameryce Południowej a dokładnie w Canadzie .Dziś wracam do rodzinnej , i muszę zacząć samemu zyć , muszę znalezć pracę .Własnie kończę 3 rok studiów muzycznych oraz mam doświadczenie w zarządzaniu firmą .Mój tata jest sławnym architektem ma własną firme którą prowadzi razem ze swoim przyjacielem panem Verdasem pomaga im również jego syn , którego nigdy nie widziałam na oczy .Czasmi sama sie zastanawiam nad swoim życiem , nigdy nie miałam chłopaka , nie jestem śliczna , tato traktuje mnie jak walizkę , moje poludnia i wieczory spędzam na nauce jeżyków dlatego władam aż 5 :Hiszpańskim , Angielskim , Niemieckim , Polskim i oczywiście Włoskim . W ostatnich dniach kiedy znowu się przeprowadzamy bardzo brakuje mi mamy , która umarła przy porodzie mojej 3 letniej siostry Mechi (Mercedes), jedynym przyjacielem który zawsze mnie wspiera i pociesza jest młody włoch z mojego wieku o imieniu Federico, który kocha sie we mnie od naszego pierwszego spotkania na obozie w Londynie , ale ja czuje jedynie do niego przyjazń.

Oto ja :


*********************************************************************************
Jestem Leon mam osiemnaście lat za dwa dni mam urodziny , moich rodziców nie stać na zrobienie mi dużej imprezy bo jedynym środkiem naszego utrzymania jest praca mojego taty który pracuje w firmie Castillos a ja czasmi im pomagam , chciałbym znalesc osobe która mnie zrozumie ,pocieszy , i pokocha mnie takim jakim jestem .Bardzo zazdroszcze córka pana Germana których stac na wszystko , a ja musze oszczedzać .Jutro ide do jego firmy ze staraniem sie o przyjeciem do pracy jako księgowy , ponieważ skończyłem liceum ekonomiczne bardzo potrzebuje tej pracy . Moja znienawidzona koleżanka Lara robi wszystko żeby odebrać mi tą prace o która mam sie jutro starać , nie mam nikogo kto mnie pocieszył ale kogo obchodzi moje marne życie??? . Jedyną rzeczą , która trzyma mnie przy życiu to muzyka i gitara moje największe pasje , ale moich rodziców nie stać na szkołe muzyczną .Już jutro dowiem się jak zmieni się mojej życie i bardzo bym chciał poznac córki pana Germana piękne , inteligentne i utalentowane tylko żadna z nich nie zechciała by takiego biedaka jak ja ....

Oto ja :



*********************************************************************************
Co się stanie kiedy spotkają sie dwa przeciwne światy ??? Czy Mechi i Viola bedą się ubiegać o względy Leona ?? Leon Czy Ludmiła kogo wybierze German do swojej firmy?? Czy w firmie szykuje się zakazana miłość między bidakiem a zamożną dziewczyną ?? Co się stanie kiedy beda chodzić do jedej szkoły i razem pacowac??? Co na to wszystko powie zakochany w Violi , fede?

3 komentarze:

  1. super
    czekam z niecierpliwością na nextaa :)
    opowiadania-naty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnee czekam na nastepne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :* Nie mg sie doczekać kontynuacji...
    P.S. Masz talent poetycki ,, co sie stanie kiedy te dwa swiaty sie spotkaja ? " ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wam za każdy komentarz to wspaniałą zachęta do dalszego pisania♥